dilluns, 23 de juliol del 2012

INFORMACIÓ SOBRE SITUACIÓ EMPRESES LOCALS


JOAN V. PUCHOL PÉREZ, portaveu del Grup Polític Municipal COMPROMÍS a l’Ajuntament de Guadassuar


EXPOSE:

1.- La crisi econòmica afecta l’economia del nostre poble, però desconeixem en quin grau, en quins sectors i en quina mesura. Per poder administrar la millor “cura” necessitem obtindre el “diagnòstic” més complet del problema.
2.-Per això necessitem conéixer:
-Quantes empreses, autònoms, botigues, etc.. s’han donat de baixa al poble des del 2008?
-A quins sectors pertanyen?
-Quantes empreses, autònoms, botigues, etc.. s’han donat d’alta al poble o ho han sol·licitat des del 2008? A algú se li ha denegat? Per què?
-A quins sectors pertanyen les altes?
3.- Que l’article 23.1 de la Constitució Espanyola, 77 de la Llei 7/1985 de Bases de Règim Local (LBRL) i 14 i següents del ROF reconeixen el dret que els membres de les corporacions locals obtinguen els antecedents, dades o informació que es troben als serveis de la Corporació i siguen necessaris per al desenvolupament de la seua funció representativa.
4.- Que l’article 70 de la Llei 7/1985 LBRL, punt tres, indica que tots els ciutadans tenen dret a obtenir còpies i certificacions acreditatives dels acords de les Corporacions Locals i els seus antecedents.
5.- Que la informació més amunt indicada és necessària per al desenvolupament de les atribucions que la llei encomana als regidors/es (art. 22 LBRL, art. 23 del RD 781/86 i art. 50 del ROF).
Per tot això exposat

SOL·LICITE:
1.-Que l’Ajuntament de Guadassuar informe sobre les qüestions més amunt formulades.
2.-Que s’avisen els corresponents serveis administratius per tal que tinguen a disposició d’aquest grup municipal la informació sol·licitada.

Guadassuar, a 23 de juliol del 2012

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada