dilluns, 13 de juny del 2011

DEVOLUCIÓ DOCUMENTS PER NO ESTAR EN VALENCiÂ

SR. ALCALDE:

Joan V. Puchol Pérez, portaveu de la coalició COMPROMÍS a l’Ajuntament de Guadassuar, d’acord amb el que preveu el ROF,

EXPOSE:

Que reiteradament he sol·licitat per escrit a aquest Ajuntament que m’envie la documentació en valencià, d’acord amb els articles 10 i 11 de la Llei d’Ús i Ensenyament del Valencià (Llei 4/1983), pels quals se'm reconeix el dret que se m'efectuen les comunicacions i actuacions administratives en la llengua que jo demane.

Que l’aplicació d’aquesta llei entrà en vigor (DF 2ª) l’endemà de la publicació (23 de novembre de 1983), i que atorgava un termini de 3 anys per a la creació de les condicions de la seua aplicació (DT 1ª). Després de 28 anys, ja no valen excuses per a la seua aplicació.

A més a més, el Reglament de Normalització Lingüística de Guadassuar, aprovat pel Plenari l’any 1994, diu al seu article tercer, apartat primer, que “La redacció de tots els documents públics es farà en valencià”

Que he rebut documentació informativa d'aquest Ajuntament (NR 10300047.E11) com a nou regidor de la legislatura 2011-2015 que no està en la llengua que jo he sol·licitat. A més a més s'acompanya d'unes instruccions per al web dels regidors, que tampoc estan redactades en valencià. I aquest mateix web no té cap informació en valencià, conculcant els meus drets com a valencianoparlant. Quin sentit té malgastar els diners dirigint-se als regidors i regidores en una llengua diferent a la que usem en tots els actes, inclosos els Plens?

Per tot això

DEMANE:

Que se m’envie tota la documentació en valencià, com he demanat en reiterades ocasions, a l'empara de la Llei 4/1983, art. 10 i 11. Que es pose al web la documentació també en valencià.

Guadassuar a 13 de juny de 2011


Joan V. Puchol Pérez

Regidor de COMPROMÍS


SR. ALCALDE DE L’AJUNTAMENT DE GUADASSUAR

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada