dijous, 28 de juliol del 2011

PERILL, BOLETIN INFORMATIVO DEL PP

Comentaris al voltant del Boletín Informativo del PP, escrit íntegrament en castellà, i això que el PP diu que defén el valencià: el defén a Europa, però no al parlament espanyol. I no l'usa a les Corts Valencianes. I és que el PP vol el valencià....ben lluny.

LA DIGNITAT D'UN PRESIDENT: Per haver dimitit perquè serà jutjat per corrupció és digne? "Nunca un dirigente politico ha sufrido un ataque tan injusto y tan inmoral". Vaja, jo pensava que el jutge Flors que l'ha imputat era un representat de la Justícia, i que les seues decisions eren "justes". I immoral deu ser la llei si se li aplica a Camps, si se li aplica a un altre li diuen delinqüent, o lladre. Camps va dir que pagava els tratges, i resulta que el jutge diu que no, i que les empreses que li'ls regalaven obtenien contractes de la Generalitat a dit, per un valor superior al preu que oferien altres empreses. Pagat amb els nostres diners. Quina dignitat.

RESULTATS ELECTORALS: no han dit que el PP ha baixat de vots, 274 en total. I també a l'Ajuntament de València i a la Comunitat Valenciana. Compromís som els únics que hem augmentat al poble, per cert.

EL COBRAMENT DELS REGIDORS: En aquest bloc ja vaig aclarir i matisar la informació del Levante (http://joanpuchol.blogspot.com/2011/07/el-psoe-defen-al-pp.html). És el problema quan algú dóna la informació per tu. Ací la done jo, sense intermediaris. La periodista em va preguntar els canvis i jo li vaig dir el que s'havia aprovat. Al diari diu que el regidor de Compromís "critica". Jo li ho vaig explicar, la vaig informar, sense donar cap valoració: Són fets objectius que ara els regidors del PP no cobren jornal. Que ara cobren per assistència a comissions i plenaris. Que han assignat quatre representants, la qual cosa suposa un increment respecte el final de la legislatura anterior. En tot açò no hi ha cap valoració, són fets comprovables. Les valoracions que hi ha a l'article de premsa no són responsabilitat meua. Finalment, jo no estic d'acord amb la proposta del PP. Si cobre més, ells ho han aprovat i ells són els responsables. Jo cobre el mateix que sempre, excepte la legislatura passada que vam estar en coalició (curiosament ho comparen amb l'anterior, no amb les dues anteriors que també vaig ser regidor). No cobrem més que els del PP, ja que ells estan en la comissió de govern, i ahí també cobren. En tot cas, estem parlant de 63 euros per comissió cada dos mesos. Ben lluny del que cobren a altres ajuntaments veïns. No sé per què li han donat tanta importància. En l'entrevista de la periodista (va ser ella qui em cridà, no jo) no li vaig donar cap importància. Però el que va publicar no correspon amb el meu punt de vista. Els fets són i prou. Per cert, el metge diu que no patisc cap "trastorno degenerativo". Eixe el pateixen els que veuen la realitat de la corrupció com una cosa digna. O els que penjaren a la finestra de ca ma mare un cartell electoral del PP les eleccions de 2007, quan feia poc havia mort ma mare. I els veïns em van dir qui havia sigut.

RECTIFICAR ES DE SABIOS: És cert, per això l'alcalde deu ser el més "sabio" del poble: rectificà l'aparcament subterrani del Ravalet, el tram central elevat del carrer Colom, tallar els pins de la Gran Via, l'empastrà de la Ronda, ...
En plena crisi econòmica (contínuament el PP li reclamava a Zapatero que reconeguera la crisi), si ells reconeixien que hi havia crisi, per què cobraven 11.500 euros els 7 regidors, sabent que era insostenible? A falta de pocs mesos per a les eleccions va i renuncien: és que ja no hi havia un duro en l'Ajuntament, les coses clares. Mentre als funcionaris ens han baixat un 5%-7% i als jubilats han congelat les pensions, l'alcalde es pujà el jornal de 29.000 a 41.000 (més del 44%). I ara se l'ha baixat un 7%. Encara li queda marge per baixar.
"El que escribe de forma tan despectiva sobre el tema de los sueldos de los concejales del PP, nunca ha tenido a cargo suyo unaarea, no sabe todo lo que comporta y significa gestionarla de forma eficiente. Son personas que dicen las mismas cosas desde hace años, ahí están desde siempre, manipulando la verdad, defendiendo políticas anacrónicas, y cobrando del pueblo"
-No he dit res despectiu, com ja he dit més amunt, això és cosa de la periodista, que diu coses que jo no vaig dir, em vaig limitar a informar els canvis, sense més valoracions ni importància.
-No he tingut cap área de gestió, sempre he estat en l'oposició, és veritat. Això no vol dir que no estic capacitat per a gestionar qualsevol àrea. I jo crec que millor que els regidors del PP ho han fet fins ara, per això em presente a les eleccions.
-Dir les mateixes coses és ser coherent, dir cada volta unes coses és ser veleta. No estic des de sempre, l'alcalde porta més anys que jo. Polítiques anacròniques? els experts en política diuen que som la nova esquerra, amb una defensa radical de la democràcia que ja voldrien molts d'ells. Manipulando? això ho diu el PP de Canal 9? el que considera que és digne un polític corrupte?
Respecte a les hores que dedique a l'Ajuntament, crec que el poble està ben assabentat i no cal dir més. Jo sóc professor i eixa és la meua professió i el meu mitjà de vida. No necessite estar en política per a tindre jornal, com altres.
Parlant de dignitat i corrupció per regals: sóc l'únic regidor de l'Ajuntament de Guadassuar que no va acceptar i tornà el regal a l'empresa que volia fer el golf.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada