dimarts, 26 d’abril del 2011

FENT MEMÒRIA


Dimecres, 20 de gener de 2010. La informació que tenia el Levante procedia de l'alcalde i del regidor del PSOE. Havien informat que el golf s'anul·lava per la situació de crisi immobiliària. Quan el diari em va cridar i m'ho va dir, li vaig dir: Mentida!, no se fa perquè la Conselleria no l'ha autoritzat. I li vaig donar tota la informació corresponent al document en què la Conselleria denegava el Pai del golf. I dit document era del 2008, però jo l'havia vist ara que es tornava a exposar el Pla General al públic i vaig tindre accés a la documentació. O siga, que el document no ens l'havien ensenyat en el seu moment. La periodista em pagà el favor dient al final que tant el PSOE (?) com jo havíem dit que amb açò s'havia acabat l'engany del golf. I finalment diu el meu nom i que jo havia vist contemplades les meues al·legacions, com insinuant que tot això havia sigut cosa meua.( I en acabant diuen de Canal 9). Per cert, el PSOE havia dit en eixe diari que també estaven a favor del projecte del GOLF (com quedem, no era un engany?).
Podíem haver denunciat el golf per incomplir la llei, però no ho vam fer. Podíem haver denunciat el golf per no tindre l'informe obligatori de disponibilitat d'aigua, però no ho vam fer. Podíem haver denunciat el golf per basar-se en dades no oficials, o per no respectar la participació ciutadana, o per no tindre l'informe mediambiental que demana la llei, o per unes quantes coses més. Però vam decidir que no ho faríem, convençuts que era un engany i que "el projecte moriria d'èxit". I el PP, amb la major majoria absoluta -i cobrant- que mai ha tingut no va fer el golf. I ocultà el document de Conselleria. Però finalment vaig descobrir el document i tot el món es va poder assabentar que el golf, com ja havia advertit, no era més que un engany, el major engany que ha fet ningú al nostre poble. Il·lusionar la gran majoria del poble en un projecte que no tenia base ni fonament, perquè això no importava, el que importava era guanyar les eleccions fóra com fóra. I per a alguns, en política no hi ha límits.
Espere que el poble estiga ara a l'altura de les circumstàncies. Perquè és de justícia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada